Hajk

Hej!
Jag har skrivit en del inlägg från min dagbok som jag skrev i varje dag, när jag skriver det här ser jag det framför mig. Kul att ni vill följa!
Tänkte visa lite bilder från en kväll när jag hade spring i benen och ville hitta på nåt, då tog några av de större killarna med mig på en promenix genom floden. En riktig Afrikahajk. Jag fick förstaklassig guidning och dom höll i mig för att jag inte skulle ramla "put you leg here, and here" och så pekade dom vart jag skulle gå. Det var starka strömmar underifrån, jag ser lite onödigt skraj ut på vissa bilder för det är inte så djupt vatten men jättevassa stenar, hade ingen lust att skära upp foten och ha ett jättesår som flugorna kunde mumsa på resten av resan. På tal om mina fötter, dom kunde jag nästan inte gå på första veckan, fick en del knepiga biverkingar av malaria medicinen och bland annat jättetjocka fötter, alltså dom var större än skorna. Johanna hade lånat ut sin sytemkamera och mobil på vägen för dokumentering, modigt :)
 
 
 
 
"Put your leg here, Miss put your leg here", som jag sa förstaklassigt och återigen är en 10-åring mer skillad än mig :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser ni dom hjärtformade bladen?
 
 
Fin bild på Johanna när vi var hemma igen. Hon bodde där i 6-månader.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback