Prinsessan

http://www.youtube.com/watch?v=ZI-ySqd8wGA&feature=youtu.be
 
Zoe är 5 år och otroligt smart. Hon pratar jättebra engelska och nu lite svenska :)
Hon är jättebestämd och får oftast som hon vill, annars skriker hon. Hon har ett speciellt argskrik så man hör henne på lågt håll om det är så att nån gått emot hennes vilja. Charmig, vacker och speciell. Hon har också en kronisk blodsjukdom som gör att hon har väldigt ont ibland. Det kom sig som av en slump att jag döpte om henne till princess, första dagen ville alla att jag skulle säga deras namn, dels är jag dålig på namn och dels var det så mycket nya intryck att ta in så jag skojade lite och sa du heter flower och du heter star och strawberry och du är princess och pekade på Zoe. Efter det lystrade hon inte på något annat, men vad rätt jag hade, kolla på länken får ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback