Mat, försvunna saker och så

Jag har försökt att blogga hela dagen men internet laggar, kanske beror det på det hemska vädret..! Jag har försökt att skriva flera gånger och lägga upp bilder på maten som vi ska ha med oss, vi kommer ta med egen mat, dels för att vi inte säkert kommer följa runtiner eftersom vi ska arbeta med väskorna och dels för hälsans skull- bakiteriefloran är inte att lita på. Så nu och ett tag framöver är det pulversoppa, soya/taco, risotto på påse, nyponsoppa och varma koppen som gäller. Risotto med saffran känns som lyx ändå! Naturdiet har jag köpt också (inte för diet utan extra). Ingrid har donerat en kokplatta som vi har med oss. Så vi kan ju alltid laga lite konserver eller så, spännande att se vad Afrika har att bjuda på i konserväg för en vegetarian. Fast frukt finns det ju alltid. Pannlampan som jag fick av Daniel i julklapp har varit spålöst borta i två dagar fast den var oupppackad och ingen rört den. Letat som en tok, hittade den nyss i en påse inne i en garderob där vi har pantflaskor..?! Förstå hur mycket jag letade innan jag hittade den där, i varenda låda, påse, väska, hylla ja alltså överallt!
På lördag 8.15 går planet från Östersund och 20.00 från Arlanda,
hel dag med väntan där alltså 11.25 Söndag, Accra!
 

Kommentarer
Grannen på rockroad säger:

Känner igen de där! Innan Fröja föddes så kunde jag inte hitta laddsladden till kameran och batteriet va slut:( fick köpa en ny och då som ett mirakel hittade jag den gamla... Var? Jo i en inramades tillsammans med min fön, plattång och locktång... Hmmmm

Kram

Svar: Kan ju aldrig vara så att vi är sånna med mycket att tänka på :DKRAM
Sophie Wiklander

2013-02-28 | 22:13:40
Bloggadress: http://Famlilius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback