Nedräkingen har börjat!

Eftersom vi passerat den 2:a februari så har nedräkningen börjat på riktigt nu med mindre än 4 veckor kvar till avresa!
Jag har för första gången börjat "läsa på" innan jag åker någonstans så uppepå skolböckerna ligger nu Ghana-boken. 
Jag har varit på möte med Elina, Mikaela och Ingrid. Det var jättekul att träffas alla sammtidigt. Vi har pratat lite om att uppdatera designen, med svart innertyg och det kommer förhoppningsvis även en snygg logga på!
Jag kan ha gett en del som ville beställa lite oklara svar då vi från början bestämt ett tak för hur många vi skulle ta emot (det gick fort att nå), Men efter vägning, övervägning och lite mer planering finns det nu plats för några till (förhoppningsvis 100 totalt) !
Vill du ha en snygg väska, maila mig men var snabb för det är inte långt kvar till topptaket :)
[email protected]
 
(Bild lånad från Mikaela, Elina och jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback